❤بهترین وبلاگ آموزشی و سرگرمی❤

آموزش دامن توتو برای فرشته های کوچولو

1391/4/8 12:22
نویسنده : محدثه
7,555 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک ناز من آرشیدا و دامن توتوی نازش

شکلک های محدثه

 این دامن هیچ نیازی به دوختن نداره

اول خرید پارچه ارگانزا یه تور ساده آهار زده و کش یک سانتی

(توی اهواز من این پارچه رو متری 2000 خریدم از امام)

اول کار که دو متر و نیم پارچه خریدم یک متر سفید یک متر ونیم صورتی که کم بود چون من پرچین دوست داشتم باشه پس دو متر دیگه بعد دوباره بهش اضافه کردم.

تقسیم پارچه از عرض همون قسمتی که کش نمی آد وگرنه دامن تون لوله میشه بالا

عرض پارچه رو 7 سانت و طول پارچه رو 45 سانت گرفتم که بعد از گره نصف میشه یعنی بلندی دامن حدود 22 میشه برای دختر کوچولوی من که 9 ماهشه خیلی بلند بود که دلمون نیامد کوتاهش کنیم و کادو دادیمش به دوستمون پارمیس 4 ساله

آرشیدا و آموزش دامن توتو نازش

 کش به اندازه دور کمر رو به پایه عسلی یا صندلی بستیم و ...

آرشیدا و آموزش دامن توتو نازش

گره های خیلی ساده پاپیونیو ...

آرشیدا و آموزش دامن توتو نازش

 و کل پارچه دور کش گره زده میشه

آرشیدا و آموزش دامن توتو نازش

 اینم نتیجه کار که این دامن رو دوباره با کمک مامان پارمیس کوچولو پرتر کردیم که دیگه نشد ازش عکس بگیرم

 طول دامن رو دقت کنید چقدر بلنده ...

آرشیدا و دامن توتوی نازش

 ست گل سرش رو هم به همون روش در ابعاد کوچکتر

آرشیدا و دامن توتو نازش

 

این سری پارچه تور رنگی خریدیم و ...

آموزش دامن توتو در وب آرشیدا

آرشیدا که با تورها کلی حال کرد

آموزش دامن توتو در وب آرشیدا

تقسیم تورها

آموزش دامن توتو در وب آرشیدا

عرض 12 سانت و طول 28 سانت که نصف میشه و طول دامن حدودا 14سانت میشه چون کوتاه دوست داشتم بشه

آموزش دامن توتو در وب آرشیدا

 زدن گره ها به طور متوالی دور کش

آموزش دامن توتو در وب آرشیدا

دامن ما آماده شد واقعا دامن خوشکلی شد که توی عکس زیاد واضح نیست

دامن توتوی آرشیدا

اینم دختر ناز من با دامن فرشته

آرشیدای ناز

http://arshidaarshida.niniweblog.com:منبع  

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ِ طنین
21 آبان 91 14:54
مامان آرشیدای عزیز سلام ماشالله به هنرتون . دامن های زیبایی درست کرده بودید . می خواستم اگه ممکنه من رو راهنمایی بفرمایید. من هم می خوام برای تولد 2 سالگی طنین خانم که فروردین 92 میشه.یه دامن توتو بلند درست کنم. همین مدل رنگین کمونی. منتها می خواستم بدونم حالا که قصد دارم دامن بلند باشه. باید تور آهار دار بگیرم یا بدون آهار؟؟؟ و نمی دونم دقیقا ً از هر رنگ چه مقدار تهیه کنم؟؟ اگه زحمتی نیست پاسختون رو به ایمیلم بفرستید. خیلی محبت می کنید. ممنون خانمی راستی منم اهوازیم
دوست
28 فروردین 92 21:17
خوش حال میشم وبلاگم بیایی...
سهیلا مامان درسا جون
6 خرداد 92 11:45
هزار ماشاالله به آوینای قشنگم و هزاران درود به مامانی هنرمند و مهربونش ممنون از آموزش این دامن خوشگل سعی میکنم درستش کنم